Wednesday, November 11, 2009

melalui mlm yg indah...ughhhh!!

Arini aku kene jadik Manager on Duty...
dimana aku kene bekerja lebeh masa dari pukul 6pm-10pm...xpe2 seb bek ade time-off...

seharian ni aku di tempat keje...sebenarnye otak aku melayang2 entah kemana tah....
buat keje tapik xberperasaan....siap leh tolong setelkan masalah HOD len lagi wat report....tapik stil xterasa aku da mnggunakan minda ni...masih lagik terawang-awangan....
ouhhhh..apakah yg terjadik...
rasenye...aku xde amek ape2 drugs....mahupon ganja.....
skang ni pon aku masih blur....walopon tgn ku masih lincah memasukkan cekedis Chachos dlm molot...smbil minum air kotak....sedap2..

huh! rasenye aku jadik mcm ni sbb da 3mngu xbalik kg...dan wiken ni pon mebi xbalik gak...arghhhh!!!!.....xbleh2....tapik nak balik....malas plak nek bus..huuuu~...ble la aku nak ade kete.......org len yg seangkatan ngn aku kete dorg da nak burok pon..aku plak..masih mengharapkan public transport..serte driver2 yg xbertauliah....xpela...

sebenarnye niat aku utk entry kali ni bukan nak bercakap pasal otak aku yg melayang2 jek tapik nak mengisi masa lapang yg xberapa nak lapang ni skali...smbil menunggu masa yg sesuai untuk melakukan hospital round wat kali kedua.....

dan aku jugak berharap ade la jugak manusia2 caring yg dgr keluh kesah aku lalu terasa nak banje aku tgk wayang citer Phobia2...sbb aku mmg terasa nak tgk wayang cume nak org bnje jek...ngahahahahaha!!!...tapik malangnye xde sape pong nak offer diri...huh!!

dan satu lagi aku skang terasa mcm nak mnjerit sbb xtau knp dr pg td mata aku ni asek kuyu jek...mcm hampess...dhla malas mngarot sbb aku nak kosentret mkn cekedis smbil minom air kotak smbil mndengar lagu dgn kuat menggunakan headphone..

disini aku kreditkan gmbar yg disnap baru 10min td....



suasana pc yg disalah guna utk update blog...sunggoh keji...



meja yg srabut ngn cekedis serte air kotak feveret....dan juga botol air yg da 3ari xberisi...asek lupa nak bawak g cafe..



dan ini pula keadaan mata aku yg macam hape dah....

sekian!!!

No comments:

Post a Comment