Thursday, September 17, 2009

ProJek pRihaTin...PriHatin kaH anDa??

Samekom....
disini ingin aku katekan bahawa pada mlm semalam aku da g wat amal....heheh
walopon beberapa arini ni mood asek swing tapik untuk topup balik pahala maka aku watla amal...haha...xgunak jek rase...
aku ikhlas k...
operasi prihatin ni adalah dibawah anjuran Hospital Penawar sendrik....
n kawasan yg mnjadi tmpat terjahan kami adalah disekitar taman cendana dimana disitu ramai lah org2 yg xmampu.....
operasi bermula xtepat pon jam 9.30pm...
sbb pe xtepat...adela sbb2 trtentu...



smbil tgu org2 penting dtg...aku yg sebenarnye da penat keje seharian...
mata pon cm nak terkatup...tapik tetap gagah nak posing ngn kak tim...
kak tim ni our dietition....heheh...skang ni aku nak guna khidmat diela ttg pemakanan yg seimbang...



ni plak posing kat kafe baru kami...
ngehehe...asek gmbar aku plak...



tu lah die uma flat di kaw taman cendana....uma tuh 6tgkat....xde lift plak tuh...
xpe2 exercise....



terharu aku tgk makcik tuh mcm ske sgt dapat bantuan....
semoga anak2 die kang da besar jadik kaya raya n tolong smule mak die ni...



mcm2 uma yg aku g sumenye mcm sedih2 jek...
hurmmm.....
biasala da nama pon dlm dunia ni ade yg senang ade yg susah....



sempat lagik nak posing depan umah makcik ni...makcik tuh terpakse pasrah jela...aku rase die mesti bengang sbb xmasok dlm gmbar...huhuh..



mlm tuh ade la dlm 8 umah jek kami terjah...sbb malam2 esok turn org len....



ble sume da selesai kami tgu bos roger jek untuk ajak g sahur...
perot pon mmg tgh lapar giler....disebabkan ngntok...maka aku mmg da amek keputusan xnak bgn sahur kul 5am...



err...tu muka xpuas ati aku tgk che din (yg botak tuh) tgh mkn dgn seleranya...aku rase kelewatan kami smpai kedai mkn xsmpai 5min...tapik die mcm da mkn 5jam...
dasat2....

No comments:

Post a Comment