Sunday, August 2, 2009

sony w910i ku...R.I.P....huwaaaaaaa!!!!!!


henpon aku sejibik kat atas ni.....kaler sume same....windu2...huuuu.....
Henpon kesayangan aku hilang....!!!
wawawa...


baru 5bulan bersama ia...da kene curik.....


xsampai 3min tercicir depan uma da kene kebas....n aku sgt pasti budak2 degil yg lepak sebelah umah aku ni yg rembat...da xde org len da time tuh....


pastu ble aku tnye sekor pon xnak ngaku...waaa!!!


tertekan giler....dhla byk bnde2 memori dlm tuh....


sume no org penting ade dlm tuh...no yg aku igt bape kerat jek....


sedey...xmampu nak berkata ape...




huk..huk.....nak tido sambil melupakan ia...




Lagu ni aku dedicate kan tok henpon ku yg ku sayangi...huuu...sob2...




Rindu @ Spoon:




Berikanlah jawapan

Huraikanlah simpulan

Biar tenang jiwaku

Setelah kasih lama berlalu


Tidak mungkin kulupa

Perjanjian kita

Di bawah rumpun bambu

Di kala bulan sedang beradu oh..oh..


Mengapa terjadi perpisahan ini

Di kala asmara melebar sayapnya

Mengapa kau pergi di saat begini

Di kala hatiku terlukis namamu


Kalau memang tiada jodoh

Apa lagi nak ku heboh

Aku malu pada teman

Pada semua


Korus

Rindu ... rindu serindu rindunya

Namun engkau tak mengerti oh...oh

Pilu ... pilu sepilu pilunya

Namun engkau tak perduli


Malu ... semalu malunya

Namun apa daya orang tak sudi

Mahu ... semahu mahunya

Namun apa daya orang dah benci


Berikanlah jawapan

Huraikanlah simpulan

Biar tenang jiwaku

Aku malu

4 comments:

  1. woik...phone ilang pun leh dedicate lagu erk...ermm...apa lah kamu nie....

    ReplyDelete
  2. weyh makcik..
    siap ade lagu dedicate kat hp..
    giler kentang.. ape pun.. bersabo Y...
    ade hikmahnya tuh..
    :)

    ReplyDelete
  3. aiseymen.. henpon pulak ilang...
    tak pe banyak bersabar ek...
    tapi, henpon tu kan yg ada gambar aku?!!..
    jangan dia sebarkan gambar2 aku sudah.. malu mak bapak aku kat kg nanti..
    ngahaha..
    mintak bos belikan yang baru lor..
    plus, gaji ko kan dah 3ooo..

    ReplyDelete
  4. to epin: mestilah kene dedicate lagu...sedeh maaa...henpon yg ku sayang2...

    to rina: huhuh.....maksud lagu tuh mmg utk henpon aku....semalam karok kat uma lagu tu...siap lawan sore sape paling macho ngn jiran sebelah...

    to mok: byk ah ko gj aku sebanyak itu...aku ni masih lg terkais2 tau....ni nak carik sugar daddy soh blikan henpon baru 8bijik...at least ilang satu stil ade 7..

    ReplyDelete