Tuesday, July 21, 2009

TagGed by ciK sYahiRa....

15 facts about Dawai kokot when she was young:

my ummi said:

1. i can cried easily eventho there's nothing happen to me...suddenly without any signal..psycho jek lebeh..heheh..nak perhatian..tapik ble da besa susah plak nak nangis...aisyyy..
2. i am the only anak yg lahir kat umah n lahir malam buta...reason...heheh....terlambat keluar selama 13hari...sbb tuh sengal kot...
3. ummi kate aku ni anak yg paling keras kepala sbb tuh aku ade rambut selembut dawai....ngehehe..
4. ouhhh...yg ni paling terok....setiap kali pas mandi aku akan lari dr ummi sbb xnak pakai minyak zam2 ala kazam yg bau mcm lahanat tuh....tapik...akhirnye tewas jugak ditangan ummi...huuuu...
5. ummi only got 2daughters....n she said that...prangai aku mcm jantan waktu kecik tapik kuat melawa....heheh

my dad said:
6. dlu kecik2 time abah xde kete...nek moto kehulur hilir...n aku akan duk tgh2 ant abah n ummi...hasilnye...baju abah yg bahagian blakang slalu kene lipstick aku sbb aku kan ske pakai lipstik merah mak ngah...
7. abah kate aku xgedik..tapik jenab (my sis) gedik..ahahahaha!!!
8. i am very talkative...like mother like daughter....
9. notty...but rajin....heheh
10. i am beautiful....yeahh...that's rite abah...

yes.. i still remember:

11. my first barbie....aku bli ngn harge rm8 jek..tu pon duit kumpol sendrik...then pakse ummi jahitkan baju utk barbie tersebut..heheh
13. saat2 kedukaan ati bila kene gastrik yg tramat terok...darjah 3-4....n saat tuh....rase mcm nak mati sbb smpai xble nak bgn n ubat sebakul besar..huwaaa...
14. my 1st crush...auww!!..hehehe....time tadika beb...ngahaha!
15. cikgu siti zabedah...coz she become my class teacher since i'm standard 1-6....miss her alot....


and i tagged 5 of my blogger babes:

...Azham Afrina...
...Arifin Ahmad...
...Raihan Esa...
...Juliana...
...Khairiyah...

p/s: sowi syira...i dun have any pictures when i was young.....alaa....muka daku dulu kini dan selamanya same jek...heee

2 comments:

  1. hik hik.. tak leh blah bila ada lipstik kat baju bapak ko. ish.. ape daa. tetiba teringat kalau aku kecik-kecik dulu ngengada amik lipstik mak aku, tenyeh-tenyeh merah menyala mak aku kata macam mulut kucing makan ank! apakah?? ghuhuh,..

    ReplyDelete
  2. hahaha....
    tu ah...aku dlu sgt fanatic ngn lipstick..sampaikan aku leh amek sume lipstik umi aku...kaler kat tgn n wat cop kat dinding dr ruang tamu smpai dapor...hasilnye aku kene rotan..heheh...padan muka kat diri sendiri...

    ReplyDelete