Friday, June 26, 2009

PesTa dUriAn di HosPiTal PenAwaR..yay!

yaaa...itu diaa..!!
amcam ade bau durian x...
heheh...

bertepatan dgn tajuk entry aku 'pesta durian di hospital penawar'....maka aku nak mnceritakan la detik2 aku bertukar jadik manusia xsedar diri tatkala makan durian....
pada hari semalam iaitu bersamaan 25 June tepat jam 4pm...bos aku iaitu Dr.Adnan sudah belanja itu kami sume makan durian...

dan aku pon setelah sekian lama xbedal durian ni...rasa mcm heaven giler nmpak durian yg byk tuh...



amcam meleleh x air liur...



ni la geng gonjol aku...sape lg klo bukan kak wati a.k.a kupang...hahahah...
org spital ckp aku n die da mcm belangkas....
nak wat cane...da kak wati ni mmg sgt nice...



haaa...tu die...sume angkatan askar hospital penawar turun padang untuk mnyerang durian2 trsebut...



bubur durian pon ade...siap ada pulut lagi tuh...cane la xkecur air liur aku ni....



aku rase setelah ditambah tolak adela dlm 3bijik durian aku mkn...
hehe...tu xcmpur mkn bubur durian n pulut lg...seb bek la aku beringat2 yg aku ni tgh demam jadik xjadik..maka aku limit kan la kuantiti durian yg masok dlm perot tuh..



mcm gaya pelahap je kan..hahahaha!!



asalnye atas meja tuh..berlonggok2 durian...xsampai 5minit tros kurang mcm tuh...



our director..yg pakai baju oren tuh...turut sama turun padang mnyerang durian.....

selesai jek pesta durian....
bahananya aku rasa selepas aku da balik uma....huh!..panas siot badan...kepala pon berat jek semacam...aku da mcm makan gnja da rase.....
padan muka keatas diri aku sendrik...heheh..

1 comment:

  1. beb...apersal ko xmakan ngan kulit durian sekali...kalu ko mkan kulit durian tuh...komporm ko x kelelek......nie petua org lama...

    ReplyDelete