Wednesday, June 24, 2009

Ko xDe kEje ke MaMok..???


ok...ape komen korg setelah menatap gmbar di atas...
cantek ke gmbar ni...ke mcm hampess....
ok mari aku terangkan situasi sebenar...mcm mane gmbar ni boleh wujud secara tetibe...sebenarnye gmbar ni telah dilakarkan berdasarkan interpretasi Mok..(yg konon2 terer melukis tu)...terhadap komen aku kat entry die...

aku hnya suh die bayangkan gaya aku g skola tatkala ujan....
pastu xsangka plak die btul2 membayangkan dan bayangan die lngsong xbes..huh!
aku dlu kat skola punyela ayu..bersopan santun..lemah lembut..suara bak buluh perindu....err...trciter lebeh plak....

papepon Mok..aku hargai jugakla hasil seni ko yg xbape nak berseni ni....
bagus2..ade effort...pasni jgn lupe banje aku plak...
da tibe turn ko okayy!!..
perjanjian tetap perjanjian...huh!

3 comments:

  1. tq why...
    always pray for me k...

    ReplyDelete
  2. wakakakakakak
    kelaka la budak mamok tuh ha..
    ade ke ko ckp 8 orang bole masuk letak pic ko lapan keping kat situ.
    tuh part muke je..
    mane aci.. wakakakaka
    ape pun.. kredit tu mamat mok..
    tahniah..
    wakakakaakakaa

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA...
    Aku dah kata aku ni artis.. ada seni dalam darah aku..
    kowang tak pecaya..
    LOL~

    ReplyDelete