Tuesday, June 16, 2009

GREEN Gathering...part 2..

oraittt!!!
sambongan utk part kedua....
gathering yg bes sbb jmpa geng2 lama jek..huhuh..

ni adalah sambongan
utk hari terakhir aku di Desaru..iaitu bersamaan 14 June 2009 jatuh pada hari Ahad..

pagi Ahad tersebut aku bgn agak lewat...nak kate tido awal xdela pon..coz after BBQ malamnye tu aku tros tido ngn perot kembong...err...gmbar time BBQ tuh xde la plak aku snap..maka xdapat la nak tunjuk betapa byknye aku mkn..huhuh...

walopon makan byk badan stil cmni..trtekan jiwe...





bangun2 jek aku trkial2 iron baju sbb mlm td tido dgn sgt nyenyak...
pastu sempat posing jap kat balkoni...
muka nmpak jek cm segar..padahal aku mcm org baru mkn gnja...mamai giler..



pastuh...g bilik Amim yg terletak kat bawah bilik aku..tgu die plak bersiap..mcm siput...huh!



sampai kat dewan...aku dok ngn Amim n Deep...dorg ni dhla gonjol2 belaka...maka kami asek trgelak2 jek cm org gilak..hahah!!!



ni bukti aku mamai..tgk mata aku sembam giler kan...
xtau la nak ilangkan cane menatang ni..



pastuh lagik...adala plak teamwork lg...nak kene wat ape ntah..aku xkonsentret pong..maka aku mcm AJK lelap sekali lagi...



tapik aku berjaya la mnghasilkan lukisan yg mcm hampes ni...haha...ni adalah hasil keje aku n Deep la...aku lukis yg ada gmbar bangunan n topi tu jek..n border tepi yg burok giler tuh...
x aku sangke tgn aku ni sbenarnye mmg xberseni..



lukisan xdela chantek sgt tapik tgn kitorg da mcm pelukis trkenal tgh wat keje secara bersungguh2..huh..poyo teramat..



makan pagi plak kami disajikan dgn karipap n kuih seri muka...
time mkn cmni teringat kat kenangan waktu aku dok kat Desaru ni selama 2.5month tuh...
kuat giler aku makan smpai berat aku bertambah beb..tapik bile pasang jek braces...4kg tros aku ilang..ceisss!!!!



minah ni name die Wani...die mngaku ade wat partime as a stewardess...hahaha!!!
minah ni mmg sengal tahap dewata raya ah...tgk muka mcm suci giler...tapik hakikatnye aku lagi sopan dr dia...ngahaha!

pas mkn nek smule dewan...aku dgr talk mcm dgr xdgr jek...huuuu~
disebabkan kebosanan da mnguasai minda..aku n Amim wat keje giler..



ni lah hasil keje giler kami terhadap resume...cube teke sape die..?



haha!!!...ni la muka sebenar minah kat atas tuh....gonjol..



pastuh Dr.Ismail ade tunjuk vid national geographic sal Penguin...comel siak!!
bek korg g carik sal penguin ni..kisah hidop dorg menarik giler...




biler sumenye da berakhir..aku pon da sipa salam2 sume org...
maka aku pon bergerak pulang ke villa utk checkout...
sepanjang perjalanan sempatla nak berposing lagi..



inilah rupa villa yg kami huni....mmber2 aku ckp area cni 'keras'...
n aku ade bukti nahawa ianya mmg keras sbb aku da trkena pada mlm aku tgh gayut ngn nager...
siot..



selamat tinggal villa Exora..



dan selamat tgl bilik 556..sbb pasni xmungkin aku akan kmbali..klo kmbali pon mungkin atas hal2 trtentu....klo x...xmungkin sbb ko mahal sgt..huhuh..



berakhirlah gathering yg xseperti aku jangkakan...
aku mnjangkakan ianya akan happening giler..tapik masing2 sume masih lagi mmbawa perasaan penat bekerja...
maka ia mnjadi agak lousy..



balik tuh aku tumpang ngn Mira sbb baru aku tau yg die dok PG gak n attach kat POC (Petroleum Oleo Chemical)..



time nak balik ni...mula la segala memori kat Desaru pd zaman dahulukala timbul semula..
memang besla walopon ia telah merubah kehidupan aku...



selamat tinggal kenangan...



aku akan kembali semula ke PG n mnjalani kehidupan yg smaa tipa hari...
huh....da xde lagi udara segar...kmbali mnyedut udara yg tercemar...benci!


P/S: kat bawah ni adala rupa aku time aku duk kat Desaru...dan dimana pada waktu tuh aku kuat giler mkn....sbb mknan da terhidang n mkn pon 6kali sehari...ada perbezaan x ngn rupa skang..ke same jek..huuuu~.. kalo sama jek mmg sah la aku ade bela saka....



3 comments:

  1. alaa...
    shuwetttnyee..
    aku baru bali course la Y.. tak sempat nk update blog
    futhermore aku tak de pic.. maklum la.. aku takde camera phone canggih cam ko.. ehuhuhu :P

    tp pinguin tuh mmg chomel siott.. tak menahann... gilak chumel.. :P aku rindukan desaru.. ehuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete