Saturday, May 30, 2009

tag..tagged..tagging..

1. Apa perasaan sekarang?
- ngntok...tapik nak update blog dlu...
2. Saya nak makan
- 1.kenny rogers...huuuu..lame da xmakan...
-2. BigApple yg sedap ataupon J.Co yang lazat...
3. Saya tak suka
- xske ape ekk..xske biler lapar sbb rase nak makan org jek...
4. Impian saya
- be a general manager yg sempoi...yeahh
5. Haiwan yang saya tidak suka
- semestinya incek kumbang tanduk yg kaki panjang2 tuh...yekkkzzz!!
6. Saya Harapkan
- saye boleh kawen dgn anak raja..hahaha!!! brangan plak..xde arr...saye harapkan hidup saye sentiasa diberkati dan mendapat tuah dan boleh jadik gemok sket..heheh
7. Jika boleh di putarkan masa..
- hurmmm...too many things i wanna change...but xbek tamak...aku cume harapkan yang ummi aku xeksiden n kaki smpai skang jadik xbes da...cayang ummi..mmmuahhh!!!
8. Saya pada 10 tahun akan datang...
- cik syira..saye pong nak keje ngn gomen...yeahhh!!
9. Handfon saya adalah sebuah...
- white sony ericsson.,w910i n nokia free dr company..heeee...
10. Saya pernah bercinta sebanyak....
- time skolah dlu tu bukan cinta tp gediz jek...sooo...jap2 nak kire...ermmm...ok2 saye penah bercinta sbanyak sekali sahaja...okay..
11. Saya suka pada...
- my braces...hahaha!!!
12. Kawan-kawan saya...
- huh..ramai sgt ler...mn2 pegi konpem dapat kawan...xmengira usia dan jantina...
13. Pernah dikhianati?
- khianat...rase xpenah g kot..
14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- semoga Tuhan mmbalas segala kejahatan anda..(berdoa smbil pandang kiblat..heheh)
16. Senaraikan 8 orang untuk di tag
- cik afrina
- mok
- iR KAMI
- kerry uh lala
.- alamak..ramai sgtla 8 tuh..taram jela sesape pong..!

3 comments:

  1. uiks..
    serius la kan.
    dapat masuk goment mesti best.
    berdoa juga sambil menghadap kiblat..

    ReplyDelete
  2. wai...apesal nama aku tersenarai.......?

    ReplyDelete
  3. heee..
    saya pasti kene tagged bukan..
    terima kasih.. heee..

    ReplyDelete