Friday, May 29, 2009

oPisku..yEahHH!!!

Sebelum proceed ke isi utk tajuk utama..aku juz nak tayang..hehe...mural kat dinding tu aku yg lukis tapik yg kaler org len..heheh...but the color combination aku yg wat...cmbes je kan...maapla kalo lukisan ni kaler die cm gigil2...org yg mengaler tuh ade parkinson sket...heee...sowi jijot!!!
ok kawan2....marilah melawat ke opis aku yg sekangkang kera tu ekk...sebenarnye opis ni adalah bilik cctv skali..n bos aku nak aku monitor org thru cctv skali..selain dr g ke dept berkenaan...hurmm...cm security plak..haha!!
xpela jadik minah guard yg berjaya...minah guard yg ade degree lg tuh..heheh...okla meh aku jelaskan..akceli bos aku nak aku monitor org utk improvekan quality tpt2 yg dirasakan agak lousie...bukan monitor utk tgk sape pencurik ke saper bersalah ke....da name pon quality control....klo attitude staff xok..maka aku kene la carik solution on how nak mmperbaiki lg attitude mereka...ok..ada paham...itulah fungsi utama QC...
baiklah marilah menjelajah opis ku..


ni lah die rupanya...masih lg bersepah sbb cctvnye masih in profress utk dimantapkan lg...ala..nnti aku kemaslaa cntik2..
ni plak screen cctv tersebut...cmbes jek tgk org wat keje..haha...kire skodeng arr..tapik aku skodeng ngn niat suci ye..
ni pintu masuk...bilik ni nmpak cm kosong sbb xde sebarang hiasan..nnti2 la aku hias sket2...
ok..ni pandangan screen cctv tuh dengan lebeh dekat...akceli ade 100 bijik cctv yg akan dipasang..ni baru bberapa ketul...siap ade cctv wireless tuh..tpt pemasangan akan dirahsiakan sbb yg wireless tuh siap ngn audio lg..maka berhati2 la dalam percakapan..hahaha!!

ni plak pc daku...pc utk melagha...berblogging..berYM..bertagged...berfacebooking..berfrenstering..berdonlod lagu...bermembuat report...menghantar report kpd bos dan mcm2 lg laa....

ni plak printer 3in1 n yg sebelah kiri tu menatang utk kawal cctv tersebut..tapik aku xpenah sentuh pon menatang tuh coz takut terjahanamkan plak...ehehe...
nnti la aku blaja sket2..
ok2...itu sahaja...
ade mase mehla dtg bertandang...
bawak buah tangan skali bukan buah dan tangan sbb aku pon ade..hahaha!!!

2 comments:

  1. besh gilak opis kamooo..
    mau juge opis seperti itu..
    wahhh
    berbakat besar kau yer..
    bole membuat mural..
    tabik spring saye.. ehuhuhu :)
    wahhh.. da jadi mak guard eyh skrang..
    pergh... dasat2... :)
    bgus2... skrng seme kene kawal melalui cctv je.. da tak leh nk lari mane.. seme ade bukti.. padan muke merekaa.. :P hehehehehe

    ReplyDelete
  2. huhuh...xdelaa...bakat i tuh mmg kat situ jek..bakat len plak kocong..

    tu ahh...tapik yg i xpuas ati...dlm blik cctv pong ade kamera gak...ceisss sunggoh..

    ReplyDelete