Monday, May 4, 2009

Ari aHad yG LaLu...

Cuti kali ni...walopon hanya 3 ari jek..tp okla...

terase gak duk melepak diumah..

pada ari ahad..kebetulan sume besfren aku ade kat kg...maka aku dgn peramahnye mngajak mereka2 ni melepak ngn aku di tepian pantai yg xbape nak cun tuh sambil makan kerang goreng....

sedang duk makan sambil mngumpat dan mengimbau kenangan2 lalu..tetibe datang pacat , deq'an and the geng....dorg pon tumpang la skaki kat meja kitorg makan...dok lg mengimbau kenangan lama time skola2 dlu..

criusly aku mnjadik rindu kat zaman tuh..zman kegemilangan kami sume..yg terjal dan gonjol belaka..ape kan daya masa xdapat diubah...tp kalo dapat ubah masa..aku akan prbetulkan keadaan dimana sepatutnya aku xpatot jatuh cinta kpd sesape..huhuh..

sedang mngimbau dan mngimbau..datang plak saufi and the geng...terase cm port tuh tpt reunion plak..haha...pastu lagi..xlama kemudian...zaki,ceweng and the geng plak smpai..wahh!!..aku mmg xsangke ngn keadaan disitu sbb kami xplan lgsong..

tapik agak sedeh sbb sorg besfren aku xdapat hadir same..yela die bz bli brg preparation utk wedding die...aku plak ngn besfren2 aku ni da piki jahat nak hadiah kan die ape..haha!! sima ko tgu jela hadiah kami ye..

okla..aku uploadkan skali gmbar2 sekalian utk tatapan.

ni lah pemandangan laut yg xbape nak cun tuh..



sedap..heheh..kerang goreng yg xpenah bubah rase..

nilah besfren aku dr zaman aku budak hingusan lagi..andik masidawati..ble turn ko nak kawen hah?

ni pon sorg lg besfren yg gonjol..sri wahyu...heheh..ayu kite kawen sanding same2 eh..bio dorg kawen dlu..

yg ni pak husniyatul adawiyah..gadis yg sentiase cool..hahah!

cam bese ble balik uma..ummi mesti akan wat kan roti piza yg sedap utk kami...

ni lah die..sedap gilos...

k la..da masa pulangkan laptop org...

chalo!!!








2 comments:

  1. adawiyah...
    beshnye dapat jumpe kawan2 skola.. ehuhuhu sya da lame tak bertemu mereka.. sebab mereka da keje besh2 kat kl tuh ha.. saya nih haa.. melukut ditepian gantang je la.. ehuhuhu

    ckp pasal laptop.. aku rindukan laptop yg dipinjamkan padaku 2 bulan.. ehuhuhuhu huii

    babe.. gamba2 tuh amik kat ner?? kat kampung u ker? kat ner? simpang?

    ReplyDelete
  2. ooo..tu kat sg lurus..dekat ngn uma mok..tapik aku xjmpe pon mok..trjumpe ngn kazen die jek..hehehe...

    ala...aku pon same..melukut ditepian gantang jek..huhuhu..sedey kan kehidupan kite..seb bek kite kreatip dlm mnceriakan idop...kannn..

    lupe plak..kg aku kat senggarang la cik kak..mn ade simpang2 nih..

    ReplyDelete