Friday, May 15, 2009

13 May @ donate beras...14 May @ jadik pompom gurl...15 May @ jadik kongkang..



Disebabkan aku xmempunyai laptop lagi..maka aku trpaksa la selalu delay masa utk mengupdatekan blog aku ni...kene take turn utk meminjam laptop org..huhuh...


maka disini aku entrikan 2 aktiviti sekaligus utk tatapan sekalian..


jadi..marilah membaca dan melihat..

mari2..





seperti yg telah dinyatakan didalam tajuk entri ini...pada 14 May..iaitu pada hari semalam bersamaan ari khamis..selepas shj waktu keje iaitu pukul 5pm...aku n osmet rumah aku sekalian telah pergi ke padang bola sebelah kastam (akceli sepanjang aku dok pasir gudang ni baru aku tau de perumahan kastam,,heheh)..tujuan kami kesana ialah untuk menjadi pompom girl menyokong pasukan bola sepak Penawar melawan company PGEO...



yang pakai jersey putih tuh adalah team Penawar..





ni plak ahli penyokong yg xmengira usia...




akceli ni anak abg nasir..intan nasuha yg tomei...



perlawanan berakhir dlm pukul 7pm...walopon team Penawar kalah..tapik xpe...heroes lose 1st..haha!!


kemudian pada 13 May yg lepas pulak iaitu bersamaan hari rabu...aku telah join team HP yg boleh dikira rajin n nak melarikan diri dari tugasan di opis pergi ke Taman Cendana utk menderma beras kepada keluarga yg xberkemampuan...


kami kesana dgn menaiki Innova Penawar dan kami bertolak pada pukul 3pm...(errr..nape aku tulis mcm gaya karangan SPM ni)



tgk tuh...itulah kawasan umah flat di Taman Cendana...akceli uma tuh cam umah kotak jek...kalo dok 3org boleeelaa..tapik ni ada yg anak 11org sumbat dlm umah tuh....


cuaca yg panas terik elah berjaya menghasilkan bayang2 aku yg sgt jelas..huh...dah lame xberjemur cmni..dulu2 time kat U slalu la..


inilah lori yang mengangkut beras2 sekalian....



xsemua penduduk di Taman Cendana tuh dapat..juz yg xmampu bebetul jek yg dapat...

ni plak muka aku kepenatan...cmnela xpenat..dgn baju kebaya+heels 2.5inch..aku angkut 5kg beras nek tgkat 5...cm nak patah pinggang beb..huh..seb bek 5kilo jek..kalo 10kg...mesti aku da terbaring jek skang pura2 koma...

selesai jek melakukan aktiviti menderma...kami sume pon g la melantak kat kedai makan di mana Manager Director kami blanja..heheh...

sampai jek uma...memasing jadik 'kongkang jadian'..yg pasti aku presiden kongkang laa...muaghahahahah!!!

No comments:

Post a Comment