Wednesday, April 22, 2009

JKKP time..

Salam Sekalian..
semalam aku xupdate pon blog aku..
puncanye ialah aku mngalami masalah blurr dikala malam...biasala da lama xbertukar mnjadi 'kongkang jadian'..huuuu~

td pepagi..sesampai jek kat opis..aku cm rase klaka..sbbnye aku pakai baju kebaya tapik bawak bagpack serta pakai selipar buruk aku tuh..heels plak aku pegang jek..cm ayu tapik xbape nak ayu..heheh..

pastuh cm bese adegan pagi2 kat opis..tros jek on pc dan on sume bnde2 yg lazim aku layan..
pastuh sambil2 tuh sempat gak aku donlod lagu2 lame...teringat zaman muda mudi..time2 tuh layan BSB, N'sync, Five jek..hurmmm..rindu2...

tgh syok2 donlod lagu baru teringat yg petang kang aku kene ikot abg Nasir g JKKP kat JB..huh..selaku seketari..kene la ikot n tau sume tuh..




tgk tuh fail yg perlu dibawak n ditunjukkan pada org kat JKKP tuh..



ni plak cek g perlu dibayar kepada org JKKP tu jugak..



dhla arini aku pakai heels 3inch...so ak pon jalan trkedek2 la mnjaga langkah agar xtersungkur...seb bek ade lif n xkene jalan jauh sgt..tp jenuh gak la..



sebenarnye sebelom smpai ke JKKP tuh...byk gak persinggahan yg dilakukan oleh abg nasir..memula die g bli barang..pastuh amek pasport die..aku plak dok jela trcongok dlm kete menunggu...tp xpe..bes gak merayap ni..xdela trperap ek kat hospital tuh..hehehe...

okla..sekian sahaja aktiviti aku pada arini...
chalO!!



rindu kat nyanyau aku....tgk tuh comel kan die..name die KIKO si KEREK...time ni die tgh pure2 mati...

2 comments:

  1. Y... saye juge rindu zaman kegemilangan boy band..
    Nsync rowk man.. heee.. :P
    btol la ko g JKKP tmpat aku praktikal dulu.. ehuhuhuhu :P byk gak abg hensem kat situ.. wakakakak :P

    weyh KIKO tuh chumel.. dye nk tru ko jadi kongkang la beb.. ahahahahah :P

    ReplyDelete
  2. ooo..tpt praktikal kamu rupenye..tapik knp saye xjumpe pon abg2 hensem sekalian..huuuu~

    mestilah KIKO tuh chumell..mcm tuannye..tapik die lg slalu bertukar mnjadik kongkang jadian....lawan tokey..

    ReplyDelete