Saturday, April 11, 2009

La bAmBa...yeAhH!!!

Ugghhhh...aku xmnyangka anjakan paradigma yg aku lakukan smpai begini skali...
haha...
bukanlah kearah yg burok...tapik kearah lebeh berani...lebeh berani utk buat ape saje...

betol ke ni dawai...
mmgla dawai akan lakukan ape saje..tp stau aku...dawai tu dulu agak pemalu gak..hahah!!!!



baiklah2...stret to da point la....
akceli aku akan perform dgn life band time besday dr. Adnan...wahh...terlebeh betol aku ni kan..
dan nak tau apakah lagu yg akan aku nyanyikan..

'LA BAMBA'

huhuh...mcm klaka je kan dgr...
tpakse coz team aku kene anta wakil...walopon sore aku sedap sket jek dari katak..aku ttp akan buat yg trbaik utk dr.adnan..

semalam after keje...aku dan rakan2 yg len tros brkejar ke studio penawar...tujuan utama adalah utk jamming...
akceli memula bukan aku yg harus nyanyi..tp jijot sbb sore die mcm artis...
dan aku memilihkan lagu brtajuk 'dont speak' utk jijot nyanyi...
setelah mencuba dan mencuba...
team jamming xbersetuju plak kitorg nyanyi lagu tuh..
maka kami tros tuka plan nak nyanyi lagu 'la bamba'..
vokalis pilihan tetap jijot...
malangnye sore jijot ayu sgt2 utk lagu ni...
dan aku yg bersore lantang serte garau ni trpakse mencube naseb..



ni la rupe studio penawar tuh...
simple jek..


sewaktu jijot tgh nyanyi aku n ina pon watla aksi2 sengal...


aku cube2 nak men drum..tapik tgn aku xcukup berseni utk drum ni...huh..
kan bes klo pandai men menatang neh..


gitar?? lagi lah pengkau tgn aku ngn menatang nih...
slame ni mengaharpkan og len jek men kan gitar utk aku..
mcm macho kan klo aku pandai men gitar...


ni plak gmbar pada hari ini bersamaan 11 apr dan hari sabtu...
kami dtg utk prektis lagi...
dan aku pon mcm igt2 lupe jek lirik lagu 'la bamba' tuh..
taram saja..


ni la barisan pen'jamming2' terkemuka Hospital Penawar...
mereka2 sume ni dasat2 belaka...
aku jek yg xdapat aura dasat tu lagik...
huh xdapat nak bayangkan cmne muke aku time nyanyi tuh...
sengal2..

aku ada uploadkan skali vid aku jamming td....
klo buruk ke xsedap ke...
korg kutuk dlm ati jela ekk..
huhu..






p/s: ni kire 1st time aku jamming...so mmg agak kaku serte neves sket arr...jadik no wonderla klo aku nyanyi tunggang langgang ye..heheh..

5 comments:

  1. owh..
    kagum aku..
    x sangka ko bleh menyanyi...

    ReplyDelete
  2. weh..ko ke tu?siyes?????
    weyyyyyyyy sedap ah sore koooooo
    tak sangka upenye kawanaku ni ade bakat terpendamm
    nape dulu ms kite nari2 ko tak try jd singer?
    haishhhh
    tak sangka2
    terpegun jap aku tgk video ko ni.

    ReplyDelete
  3. ngeheheh....
    aku pon xsangke aku leh nyanyi..
    xsie2 brlatih kat karok ni...
    act aku ni bidan terjon jek...
    to kerry..mase metrix dlu aku lebeh teruja utk menari dan berlakon..
    sbb tu aku abaikan jek nyanyi2 neh..heheh..

    ReplyDelete
  4. aku sedeyh tak dpt load video ko nih
    aku taw mst sore ko sedap..
    carer la Y.. anda mmg berkebolehan..
    caya laa.. salute.. ;)

    ReplyDelete
  5. looo...ko xdapat load ke vid neh..
    huhuh..xdela sedap pon..ntah pape gak...
    nnti time perform hope xkua la sore angsa ekk..

    ReplyDelete