Monday, April 13, 2009

kEingiNan yG x Brape tErinGin...

Nak tau satu bnde yg sengal x??

aku teringin kan sumting...
tapik cm xde point plak kalo aku teringin nak wat bnde ni....
sbb perkara yg aku teringin nak buat ni besenye utk org2 yg cepat goyah atinye saje...
mesti kamu2 sume xpaham kan..
baiklah2..aku berterus terang seterang2nye...

sebenarnye aku teringin nak menangis..
pelik kan..aku teringin sbb rase da lame sgt xnangis...
last nangis pon bulan Jan lepas iaitu brsamaan kejadian bong-OK..tu pon sehari jek aku nangis..ehh silap setengah hari jek..heheh..

aku teringat aku pernah mncatat rekod paling lame xnangis..iaitu sepanjang aku berada di Matrix...sbb aku xnangis ialah xde prasaan...ntahler..

tapik skang aku btol2 teringin nak menangis..
sbb ade org kate if kite nangis..masalah akan rase kurang serta rase lega sket..
so aku nak kuakan sume perasaan yg bergelodak dlm ati aku ni..
bile aku cube nak nangis jek mesti xjadik..
tensi2..

ape yg wat aku teringin nak nangis??
sbb...kerja...? nope..
skang aku berusaha buat kerja aku enjoy..aku xkan mngeluarkan ayat2 negatif trhadap kerja aku...ramai yg memperkatakan kerja aku senang..agaknye sbb nmpak aku rilex sentiase..tapik xpe..aku tau kerja aku mcm mane...
mmg aku akan sntiase berusaha utk membuatkan masa lapang aku mnjadi lebeh lapang iaitu dgn mmbuat kerja2 QC sepantas mungkin sehingga ade yg xtau ape aku da buat..haha!!
dan yg pasti ape sahaja kerja yg dilakukan..kite mesti enjoy..kerja ape aje yg xsusah..kalo xde kerja lagi susah..so aku kene bersyukur dgn kerja aku ni..
sbb aku da merasai kesusahan mencari kerja dan bekerja mnjadi kuli tatkala cuti semester...

okla back to the main point..ape ekk sbb aku nak nangis ni...
xde sbb la...yg pasti aku nak nangis jek..

baiklah2..xpayah la nangis..
buang karan jek...
dlu zaman cinte2 bolehla kunun2 nak nangis...
skang da tua...(tapik ati masih muda..heheh)..
lupekan jek niat tuh...

baik aku siapkan repot yg diminta oleh dr.adnan...
dan yg pasti sejak pg tadi..
da dekat 5 repot aku buat utk dihantar pada bos aku yg masih di London..
xpe2 amanat kerja...

eh..nak pegi goreng daging begerla..
lapa plak..
repot? ala...mlm masih muda..heheh..

chalo!!

2 comments:

  1. lorr..
    nk nangis pun kene mintak ke nk nangis..
    fyi.. sy mmg suke menangis..
    ahahahah
    n menangis tak menunjukkan kite goyah
    menagis tunjuk yg kite brani tok menangis.. heee.. menagis bole cuci bersih mata kite.. baik la anda menagis slalu utk kesihatan mata.. ahahahahaha

    Y... sy suke menangis.. heee.. :P
    tp sy bukan loser ok.. :P
    cume sy suke tunjuk perasaan je.. ahahahahah

    ReplyDelete
  2. ala..kan air mata dan wanita mmg xdapat dipisahkan...
    so terbukti anda wanita yg sejati..heheh..
    saye pon ske tunjuk prasaan tapik bukan dgn menangis..tp dgn mnyanyi sekuat ati..lalala~

    saye tau anda bukan loser..cume jiwe anda mudah trsentuh..btul x?

    ReplyDelete