Thursday, April 23, 2009

blUrR...ExciTed...HunGry...errrr...KongKaNg??


Sebenarnye...
aku baru jek bgn tido ni..
aku kmbali mnjadik 'kongkang jadian'....
kemalasan tahap dewata raya da mnyerang semula...
argghhhhhhh!!!!!!

tulah...dr pg smpai ke petang asek blurr jek..nape tah..aku rase cm bdn aku jek yg wat keje tp otak melayang tah kemane2 jek..
time miting pon cm blurr2 jek...

selepas jek mkn pagi...skang ni almost tiap ari kul 10am aku akan melantak nasik lemak..pastuh lunch pon mkn nasik lagi....ni klo xgain weight xtaula...
ok kmbali ke citer asal...selepas mkn pagi...aku pon g la ajak abg nasir panjat bumbung atas hospital tuh utk amek gmbar....sebenarnye lagi...dr semalam Dr.Adnan suh aku amek gmbar atas bumbung tuh..tp memandangkan semalam pakai kebaya so xjadikla....

time g atas bumbung tuh aku ajak ina teman skali....nak tau aku dgn bijaknye leh pakai heels 2.5inch aku tuh time pnjat bumbung tuh...bukan men jalan jek..siap panjat atas kotak aircond lg tuh..memandangkan aku da pro gune heels so sume tuh hujung jari jela..heheh..
panasnye kat atas bumbung tuh..huh..mcm hampess...tp da lame xrase kepanasan cmni..dlu time fieldwork slalu jek brjemur smpai kulit yg mulus ni jadik burn..huhuh..



ni sedikit pemandangan yg aku tangkap utk tatapan...nmpak xkawasan luas tuh..tu sebenarnye tu kawasan utk Iskandar Malaysia..adela mereka2 ni nak wat pembangunan pe tah...



ni plak pemandangan bumbung atas admin block..



haaa...tgk tuh...dgn brgayanye aku kat atas bumbung tuh tau...
tu sudah mesti...walau kat mane pon aku berada gaya mesti ttp cool..



kenapa tetibe ade gmbar pendrive ni??
heheh...actualy..td time miting ngn Dr.Adnan..n kebetulan die baru balik dari China..
so time dlm bilik miting tuh aku saje arr ayat.."dr..xde ape2 hadiah dr china ke?"
tetibe die seluk poket die n kuarkan pendrive sony 128G color merah menawan n bagi kat aku..dalam plastik lg tuh...heeee....aku pon xcitedla..yela da memang tgh xde pendrive..skali dapat yg 128G..mn xteruja..

okla...hakikatnye skang aku xmakan lagi n tersangat lapa..
dhla mood pon xbape nak betul..
sbb tuh aku xske trtido petang..
eh silap..bukan petang tp pas mgrib..
keji sunggohkan prangai trsebut..

okla..
nak g geledah dapor...
chalo!

No comments:

Post a Comment