Thursday, March 5, 2009

saYa yG beRgiGi bEsi....wuwuwu!!!

Arini baru aku terase yg pepatah 'beauty is pain' itu mmg tersangat benar....
aku baru jek selesai atau erti kata len..completely mnjadi betty lafea wannabe...gigi aku da siap pon dipasang besi..dan kini molot aku xleh nak trtutup plak..malahan ble brcakap kata2 aku mnjadik pelat..waaaaaa!!

skang ni aku melantak bubur jek coz lgsong xleh nak kunyah makanan...ngilu yg teramat...huh!!
tapik xpe..this is ma 1st day wearing braces..aku ade lagik 729 hari lagik utk melalui detik2 brsama braces ni...mesti ok...hope so..hurmm..

aku xberkesempatan nak tayang braces aku..kerana kamera canggih aku ade kat opis...xpela..segan plak nak tayang..comey sgt..haha!!
pada mulanya niat kat ati nak pakai braces kaler merah..tapik lastly aku pilih silver gak coz besela gomen..ada kaler biru n silver jek..dan kaler biru tuh trsangat la xmatch ngn gigi aku ni...

oklah..aku sebenarnye xtertahan rase ngilu besi ni berlaga2 dlm molot...dan aku rase aku nak bertukar jadik kongkang jadian' la...cambes jek..

daaaa!

3 comments:

  1. GI MANA YA RUPA KAMU..
    AYU KAH?..
    HMM..
    TAK SABAR NAK TUNGGU KAMU BELANJA AKU..
    HEH HEH~

    ReplyDelete
  2. hahaha!!!!

    muka aku semestinye mnjadik pelik...trsangat pelik kerana aku xbiase lagi dan xtau nak senyum gaya ape...

    ReplyDelete
  3. aah ler.. teringin mo lihat gg kamu itu.. yg da letak braces tuh haa... mst chumel.. ;)
    mula2 mmg cam tuh la Y.. nnt da lame2 da biasa..
    mmg kne makan bubur je. tak leh mkn laen.. shian Y...
    tak pe.. nak cantik kan..:D

    ReplyDelete