Tuesday, March 17, 2009

~la..la..la....saya ngantok gle arini..sbb trmakan nasik goreng dadah..lalala~

ARINI aku dapat rase yg sume staff HP berkelakuan agak pelik..iaitu masing2 bermuka ngntok...
dan sudah semstinya aku pon sama..hahah!!
tapik ini bukan salah aku...pagi td jijot wat bfast nasik goreng...aku mkn dgn penoh brsemangat sbb sedap...lepas jek makan n minum anlene...huh! korg bayangkanlah aku yg asalnye segar bugar..tros mnjadik ala2 mat pit...mata kuyu jek n jalan pon trhuyung hayang...
dasat btul penangan nasik goreng jijot..

then pagi td semase meeting..oh cos aku skali lagi tido dlm kead mata trbukak..hebat2...serte cool...

oklaa...sebenarnye xde ape
sgt yg aku nak ngarotkan coz xde idea plak...
ble aku dapat brpiki sec normal..maka akan akuentrikan la kat cni yek..

ade satu pengumuman...

ehem..

"AKU DA ADE HENPON BARUUU..
.YAY!!!!!

ehem..
akceli henpon murahan jek...model pon model lame...tapik kali ni aku pilih sonyE..sbbnye rase cambes jek...
walopon aku da berhenpon baru tapik aku xlupekan cokia aku tuh..
jadok aku kreditkan gmbar2 henpon aku nih dgn niat..bukan utk riak...haha...



aku bli sony ericsson w910i...
ni dari pandangan hadapan...



pandangan tepi..



pandangan blakang..



dan ni plak cokia aku..yg sgt comey dan chantek..
haha..
aku maseh lg sayang henpon ni okayy..

akceli lagi aku xberniat pon nak bli henpon kaler putih..tapik aku piki yg aku ni kan 'suci'..maka kaler putih ni sesuai la ngn personaliti aku..
kannnn?




"pekerja yg berwibawa serta rajen"...haha...
fakta okayy..

2 comments:

  1. pekerja yg rajin tak wat tnda rock arrr.. whuhuhu kene ayu chumel cam aku.. wakakakakak.. Y.. jelesnye.. da beli phone baru... ehuhuhuhu tgh pk bile plak turn aku.. ehuhuhuhu

    weyh pe kes ngan nasi goreng itu.. seme org jadi sasau ka?? ahahahahah :P dadah apakah yg dye letak.. ehuhuhu mungkin canabis.. wawawa :P

    ReplyDelete
  2. huhuhu...henpon murahan saja...

    huh..nasik goreng tuh brjaya mmbuat aku lebeh trok dari mat pit..
    xtaula brand ape dadah tuh...
    mungkin lebeh dasat dari canabis..

    ReplyDelete