Monday, March 30, 2009

hEnpOn bAru laGik..errrr,...

aku sebenarnye agak blurr arini...sbbnye aku pon xtau..dr pg tadi mmg agak bz..kene buat stock take..stock take tuh ialah aktiviti mngira sume stock di hospital..semua staff kat admin block turun padang...ini ialah aktiviti bulanan..
penat mmg penat coz tgh wat stock take..pastu tgh syok kire barang..kene plak attend meeting with the mr.chairman..sape lg klo bukan dr.adnan...
meeting brlangsung hmpir 2jam jugak..abes jek meeting tuh..aku sgt brsyukur sbb ade makan free...tp utk org2 yg wat stock take jek..jimat duet..heheh..

lepas tuh smbong smule wat stock take n siap je sume aku pon stat buat keje lagha..ape lg ngadap pc dan mula la aktiviti yg aku slalu wat..

tgh syok2 brchatting...tetibe abg romzi (HR) pgl aku..die kate amek henpon..aku pon buat2 blur la..padahal da tau yg aku akan dpt henpon beserta no digi bisnes..
dpt jek henpon tuh mulela plak aktiviti mnggodak henpon trsebut..
pastu aku pon msg dr.adnan btau no baru tuh...xsmpai setengah...msg2 dr dr.adnan pon masok..msg ape lg..msg ttg tugasan la...huh..
penin2..skang ni pon sebenarnye ade keje utk present time HOD meeting..tp slaku org cool..maseh byk lg masa utk mlm ni..heheh...

so aku nak kreditkan sket gmbar2 henpon baru tuh..
sile2 la lihat..



ni rupe slepas henpon di kuakan dari kotak die...perasaan aku sewaktu menerima henpon ni ialah...ngeri...sbbnye..aku akan tau workload aku akan brtambah..



henpon ni mmpunyai simcard digi bisness dimana apabila aku call sume staff HP yg ade no digi ni..ia adalah free..heheh...dan utk pggilan ke no lain mestilah tidak melebihi rm70...



nokia HP...
ape ntah no series die..


now..henpon aku da brtambah jadik 3bijik...aku da xtau nak sumbat mn da..dua2 poket kot aku penohla....dasat plak terasa diri ni..

pastuh dr adnan bg kami2 ni bawak balik kereta kancil company..dr.adnan kate nak lanyak kete tuh lanyak la dan die suh kami yg xde kete ni blaja bawak...heheh...sonok2..



ni la ropa kete tuh...

oklaa...da xde bnde la nak ngarot...
ade keje nih yg harrus disiapkan....

selamat tinggal...

3 comments:

  1. weyh..
    da dapat kete n phone company fab babe..
    u go gurl..
    tahniah untuk semua ini... ;>
    pasni.. jgn pk nk ilek je eyh.. byk keje tuh.. hohohoho :P

    all the besh cik dawaY.. :D

    ReplyDelete
  2. pergh.. dapat kereta pulak!!!~~~...

    memang jodoh kau dengan dr.adnan...

    selamat bersanding.. pengantin baru...

    ReplyDelete
  3. to afrina: mmg i kene brsyukur utk semua tuh...tapik i kene brsedia utk segala kemungkinan yg akan trjadik...huhuh..mungkin kene bekerja 24jam..mungkin kene mcm2...wawawawa...

    thanx babe..

    to mok: hek ko jodoh ngn dr.adnan..
    ngn anak die la...
    dr. adnan tuh idola aku jek..hahaha!!!

    ReplyDelete