Tuesday, March 24, 2009

aHli pEmikiR..eRrrkk.

Arini hari rabu bersamaan dgn 25hb....
mood aku arini da ilang abes..aku xseceria seperti selalu..aku dok trmenung jek depan pc n mcm2 bnde aku piki...bnde 6taun lepas..4taun lepas..dan taun ni...walopon aku bukan lah ahli pemikir yg hebat mcm Mok tapik aku tetap brpikir dan berpikir smpailah aku rase dah xleh nak pikir lagi..
aku dok berpikir smbil dgr radio...dan radio ni pon mcm siot coz DJ asek putarkan lagu2 sedeh plak..

ntahlah..aku pon xtau knp aku mesti berpikir smpai mcm ni skali..selalunye aku akan bohlayan sume perasaan yg cube hadir dlm diri aku..sebab bile aku layan..mcm ni la jadiknye..aku akan berpikir....hurmmmmm~

mcm mane ni...tadi waktu mkn pagi..biasenye aku akan tegor sume org tapik td..aku mcm xde mood nak tegor mereka2 dan aku jalan wat dono je..mesti mereka2 akan kate aku kerek....huh...dan biasanya semasa mkn akulah yg paling byk story tapik td akulah yg paling pendiam...kenapa?kenapa?kenapa?

sebab tulah aku benci jadik ahli pemikir...sbb setiap kali brpikir...seluruh urat sarap aku serte hormon aku mnjadi porak peranda....malah keupayaan metabolisme turut menurun..maka apabila semua bnde ni terjadik..sudah semestinya aku seolah2 bukan cik Dawai lagi...

ape yg aku pikirkan smpai aku jadik cmni???
ape ekk??
sebenarnye aku pikirkan ape agaknye yg patot aku pikirkan....errr...
dgn erti kata lain...dr tadi aku dok trmenung sebab carik idea nak pikir ape..
sbb tetibe aku rase aku da kmbali mnjadi gadis normal...maka aku patot brpikir kan....

huh!! penin kepala la...
senang citer..
'lu pikirla sendirik!!!"

3 comments:

  1. kau jagnag banyak berpikir dawai..
    bila kau berpikir nanti ion2 dlm kepala kau bercelaru.. ini boleh mengakibatkan ia terkeluar dari kepompong dan akan menuju kebahagian mulut kau..
    apabila ion2 tersebut terutama ion nagetif sampai di bahagian mulut, ia akan bertindak balas dengan besi/dawai di gigi kamu.. maka akan menyebabkan kerosakkan atau kengiluan yang berpanjangan serta makanan susah nak hadam. tapi jangan risau, masalah itu boleh diatasi dengan menggunakan sensodine serta minum susu enfagrow untuk penghadaman yang lebih berkesan.

    ReplyDelete
  2. weyh.. merapek giler mamat mok nih haa...
    babe.. sory tadi i MIA... bz la td... ngan chat ngan ko tetibe aku hilang.. sorry eyh babe... ari nih i got a lousy day...
    kucin kesygan saya mati.. :( pastu asik kuwa je dr office... sorry k.. ;)

    ape pun.. i hope that u r ok..
    i know u r strong bebeh.. sebab tuh org panggil ko dawai.. :P kan kan...
    tamo sedeyh2 k.. :D sok2 ok la tuh kot.. kdg2 mmg datang musim kite jadi gadis.. hehehehge.. jd seorang penyeyap.. ahahahah... tidak seperti dulu kala.. :D

    ReplyDelete
  3. to mok: tapik mok aku gune colgate n minom anlene....patotla xleh jadik pemikir yg hebat cm ko..huhuh..

    to afrina: ts ok..tau mesti u tgh bz...sedehnye dgr kucen u da mati..dulu time kucen i mati pon seminggu i brkabung..huhuh..
    thanx coz u slalu bg i semangat...cayang kat u...mmmuuaahhhh...errr..utk mok xde k..hahaha!!!

    ReplyDelete