Wednesday, February 11, 2009

koNgkaNg oh KonGkAng..



sigh~

semalam Dr.adnan xder n aku pon sec xlangsong xdela keje..rase cam xbes plak ble dok diam xde keje..yela da terbiasa bz then tetibe senyap rase pelik...tapi kan...apabila matahari terbenam jek aku bertukar jadik 'kongkang' a.k.a 'slowloris'...korg sume tau x ape tuh..haaa...g la tgk national geographic...

then..

apabila jek aku da jadik 'kongkang jadian', maka segala perjalanan hidop aku di malam hari mnjadi sgt &%#@#...(rasenye anda semua paham kan)....kalau kongkang mengambil masa selama sebulan nak pnjat pokok yg rendang...aku plak mngambil masa selama sejam utk brgerak dari depan TV ke TV...(jaraknya hnyalah dua kaki sahaja).....arghhhh...agak kronik ni..

lalu...

ble masa yg di ambil agak lame, aku amek keputusan untuk pura2 koma jek depan TV dlm keadaan yg sgt messy....tp still comey..heeee~ (prasan tu bagos utk kesihatan)..

tadi..

aku aply DPLI..nak tau aku amek cikgu ape..geografi n pend. moral..bermoralkah aku...?? jawapannya..xde pd aku....harap2 aku dapat jadi ckgu coz tuh impian ummi...kl dpt konpem ummi wat knduri 7hari 7malam..

sebenarnye...

aku mngharapkan seseorang call aku mlm ni kul 12am....tp adakah dia akan call....jawapannya..masih lg xde pada aku..
kl die xcall brmaksud die mmg kejam=BUSH..huh!!




nampak kan gmbar cheese cake ni...aku mngidam nak makan...esp for tonite..huhuh!

p/s: arini pikiran aku mcm org yg kurang waras atas sebab perut ku dr td brmasalah..(agaknye cacing2 tgh gado kot)..serta...rasenye xpayah cakapla...chalo!

waaaaa!!!! baru kejap td jam besi aku tercalar akibat tersangkut kat pintu...tensi!!!

3 comments:

  1. hey bday gurl..
    happy bday to u..
    jadi kongkang jadian jgn lame sgt taw.. :P
    may all ya wish come true..
    wah.. nk jadi cikgu moral..
    same cam cikgu naga..
    ahahahah bole la tnya experience dye nnt..
    :P

    ReplyDelete
  2. tengkiu2...
    mlm tadi xbertukar pon jd kongkang...heheh
    xkan wis jek...
    present mn...heheh

    ReplyDelete
  3. lalala..epi besday..yeke besday ko nih? cam xcaye lak aku..huhuh

    ReplyDelete