Tuesday, February 24, 2009

eSok yG meNgeRikaN...huuuu~

Kalau nak citer betapa ngerinye hari esok..mmg xdapat nak dijelaskan secara zahir dan batin..coz aku sorang je yg akan merasainya..
mestila aku sorang..
coz korang mn tau ape jadik sok..

sebenarnyee..

esok aku kene g klinik gigi lagi utk cabot 2batang gigi lagi...hurmm...saket?
time injection n cabot tuh xsaket pon..aku kan gagah..tapik kegagahan aku hanya bertahan sekejap saje coz apabila ubat kebas da ilang..
saketnye..hanya aku dan DIA jek yg tau..huhuh..
xpe2..beauty is pain..

semalam aku timbang berat..turun..sedeh plak tgk turun..byk masalah ke? xpon..hepy jek..
oooo...baru aku igt..kan gigi belah kanan kene cabot..so
mgharap kat gigi belah kiri jek utk mengunyah makanan..so penatla gigi belah kiri tuh..so lg aku jadik malas makan..issyyy..jgn malas!

sok plak gigi belah kiri nak kene cabot..xkan aku nak mgharap kat gigi depan..hurmmmm...xpe2 mesti ada cara len..makan bubur..xpayah kunyah2..haha!

t
adi..

aku kat opis cam orang sengal ubi jap..ntahla..rase pale otak cam nak jadik orang sengal so trpaksala jadik..xleh nak elak..keje
byk tapik cam besela aku kan hebat dalam brpura2 xder keje..maka aku pon download lagu2 yg agak bes utk didengar..cambes jek rase..

ape lagi nak ngarot...xde idea plak..sbb..tgh brpura2 cool utk hari esok..
alah cabot gigi jek..bukan g perang ngn zionis pon..huh!


Tetibe jek rase muka nak jadik merah2 la..heeee~
kenapa ekk..
adakah sbb aku mmg cepat merah2 muke..(walhal kemerahan tuh xlah nyata sgt pon kat kulit aku)
hurmm..lupakan jela..coz jawapannye xde kene mngena pon ngn brad pitt mahupun angelina jolie..so abaikan..

criusly aku semaken xde idea..prasaan macam otak aku da ghaib pon ade gak..tapik semangat nak menaip lagi tuh masih kental..
knp agaknye aku jadik camni..adakah sbb kopi pagi td yg agak pekat tuh..ataupun nan
gka masak lemak lunch tadi...misteri kan..xtau sbbnye..

ok2..aku pasrah..surrenderla..coz katil n bantal da melambai2 dan aku semacam nmpak asap (ala2 kat kayangan) skang ni..

baiklah..selamat malam
( walopon baru pukul 8pm..tapik ia tetap malam jgk kan)



err..blog dicipta untuk dibacakan..so kalau nak mmbaca blog tuh perlu ke kene pakai baju hitam, seluar hitam serta sarung stokin yg jugak hitam kat kepala??
agak konpius gaklaa..
rasenye xde plak syarat dikenakan utk mmbaca blog..
klo rase2 xnak blog dibaca baik xpayah berblogging kan?
dan ble blog dibace biasanye dgn perasaan yg xde perasa..
adoiyaii..penin aku la..

2 comments:

  1. aku da komen smlam...
    tapi tak kuwa plak bende yg kene veruify tuh haa.. penat type taw cik Y...
    eyh.. kene cabot gg lagy.. auww.. sakitt... pe pun.. i wish that u r ok Y..;)

    ReplyDelete
  2. a'ah..da cabot da..cukup 4batang gg i ilang..huhuh

    next friday da pasang braces tuh..
    xtaula cane rupa i time tuh..
    chantekkah..cacatkah..huuuu~

    ReplyDelete